2011 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

Tai tik kelio pradžia

       Sveiki visi. Esu jauna, auganti menininkė, šiuolaikiška ir optimistiškai žvelgianti į gyvenimą. Domiuosi viskuo kas suteikia ramybę, skleidžia gėrį ir pozytyviai nuteikia gyvenimui. Tai kas gražu ir gera, kas netrikdo ir neskaudina manęs. Atrodo ramiai gyvenu?:) Pasitaiko visko. Darbas, mokslai, meilė kartais įtraukia į sudėtingus gyvenimo verpetus, visam tam yra išeitis. Puikus būdas pailsėti, užsimiršti ir net tobulinti save, išplaukti iš šio gyvenimo sukūrio, į kurį visi esame įsukti. Tai yra tau miela, įdomi ar pelną nešanti veikla. Tiek daug yra dalykų kurių nežinome, apie kuriuos girdėjome, bet neišbandėme. Tiek daug yra būdų tobulintis, tik reikia juos atrasti, kiekvienam pagal save, arba išbandyti tai, ko niekados gyvenime nebandytumėt, kad tvirtai galėtumėt pasakyti - aš žinau, kas tai yra.
        Aš dar pati tik ieškau, kol kas iš lėto, bet juk nėra kur skubėti. Gyvenimas mus neša nesuvokiamu greičiu. Negalime atsilikti, kitaip bus per vėlu: kažkas taip pasakytų, ir gal net pati taip pagalvočiau, tačiau, atrasti save, niekada nebus vėlu. Raskime nišą, kuri teiktų mums norimų pojučių, kuri mus džiugintu, neštų pelną. Piešimas, muzika, šokiai, kolekcionavimas, knygų skaitymas, mašinos ir t.t. Gali būti viskas, ko jūs tik panorėsite.
         Esu Rasa, užaugusi mažame miestelyje - Elektrėnuose. Atkeliavusi gyventi į Kauną. Daug teko pereiti, paaukoti keletą metų, pakeisti keletą gyvenamųjų vietų, kol radau pirmą sritį, kurioje jaučiuosi tikrai labai gerai. Atrodė pasaulis nušvito skirtingomis spalvomis. Na aišku, prieš tai buvo didžioji meilė, bet nieko nėra amžino. Dėl to ir turime nesustoti, kiekvieną dieną žengti žingsnį pirmyn. Dabar esu III kurso tapybos studentė VDA - KDF. Supratau, kad jau per ilgai užsibuvau vienoje srityje. Žinoma, menas - platus reikalas:) tobulėti ir ieškoti gali ilgai ilgai. Atėjo laikas kai nusprendžiau imtis kažko naujo, kažko kitokio, kas skiriasi nuo mano ankstesnių veiklų, ko dar nesu bandžiusi. Svarbiausia įveikti save, perlipti, ir niekada nesustoti. Tikiuosi pavyks man, o jei taip atsitiks, tai pavyks visiems. Troškimų, valios ir užsispyrimo, be jų ir saulė tampa nebegeltona. Patikėkit, žinau ką sakau. Kad taip būtų lengva daryti, kaip rašyti, galvoja dabar tikriausiai visi. Ir nereikia čia jokių vaistų ar vitaminų. Reikia pamilti save ir eiti vis sudėtingesniu keliu.
       Dabar mano naujasis tikslas susipažinti ir dirbti su e-marketingu, jo teikiamomis galimybėmis. Family-oriented Corporation (šeimos parduotuvė) yra pirma tokia įmonė su kuria pradėjau dirbti ir sekasi man labai gerai. Apie visą kitą sužinosite dienoraščio eigoje.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą