2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Nuo ko viskas prasidėjo

       Taigi, o mano pirmasis atradimas - TAPYBA. Kurti pradėjau labai senai, būdama mokyklinukė. Dar Elektrėnuose lankiau dailės mokyklą. Puikiai prisimenu, labiausiai nemėgau piešimo, o dabar jo taip reikia:) Mokykliniai sąsiuviniai būdavo pripaišyti nuo pradžios iki pabaigos. Antraštės išpuoštos, dekoruotos ornamentais, spalvomis su įvairiausiomis detalėmis ir jų dydžiais. Viskas nuo to ir prasidėjo. 
     Dar tada nesupratau, kuriuo keliu nueisiu, nes jų buvo daug. Man menas tolygus sportui: gimnastikai, šokiams, akrobatikai - meilę jiems jaučiu iki dabar, tačiau, turi prisitaikyti prie pokyčių, kad ir kaip liūdna būtų. Mažas miestelis neteikė daug galimybių atrasti save, o paaugusi per savo neatsargumą patyriau traumą, pakeitusią viską. Taip ir pasibaigė mano vienas iš džiaugsmų:) Tačiau tuo gyvenimas ir ieškojimas nesustojo.  
        Atvažiavusi į Kauną išvis nustojau piešus, kūrus. Įsisukau į naują ritmą. Nauja aplinka, draugai, mokykla, na neslėpsiu, mokykloje reikdavo piešti, bet ne visada tai būdavo daroma iš širdies. Ir vieną dieną, jei neklystu, buvo 2009 metų vasara. Sugalvojau stoti į dailės akademiją, tik nesenai vėl buvau paėmusi teptuką į rankas. Nežinau kokia sėkmė mane lydėjo, tas dienas, kai laikiau stojamuosius egzaminus. Įstojau per stebuklą. Ekspromtu sugalvojau, ne kažką žinojau, ekspromtu stojau, per stebuklą papuoliau:) Su tuo stebuklu gyvenu dar iki dabar. 
       Pačiai labai sunku rašyti, gal daugiau papasakos mano darbai:)   http://atraskitesave.blogspot.com/p/tapyba-painting.html arba tiesiok Puslapis - Tapyba - paintins:))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą